پـرسش

پاسـخی برای آنچه در جسـتجـوی آن هســتیـد.

پـرسش

پاسـخی برای آنچه در جسـتجـوی آن هســتیـد.

پـرسش
به شما نخبه گرامی که در جستجوی مقصود خود هستید خوش آمد عرض می نماییم.

مــا زنـده از آنیـم کـه آرام نـگیـریـم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

این سایت به منظور طرح دیدگاهها ی مختلف و یافتن پاسخی برای پرسش ها ی شماست .

بی صبرانه منتظر نظرات ، دیدگاهها و سوالات شما هستیم .
همچنین می توانید سوالات ( سیاسی - اعتقادی و ... ) خود را در بخش نظرات مطرح نمایید تا در اسرع وقت در این سایت به آن پاسخ داده شود.

جمعه, ۹ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ

رای دادن برای حفظ نظام جمهوری اسلامی

روز انتخابات بود و با چند نفر از بچه ها قبل از شروع رای گیری مقدمات آن را -در مسجدی که شعبه اخذ رای بود- فراهم کرده بودیم و منتظر اعلام ساعت و آغاز زمان اخذ رای نشسته بودیم که متوجه شدیم صفی در جلوی درب شعبه ایجاد شده است. خیلی تعجب کردم !! چون سالهای قبل در شعبات دیگر اخذ رای با چنین صحنه ای مواجه نشده بودم . از دوستم حمید که جریان را پرسیدم صحبت جالبی کرد گفت :....

 ما خیلی وقتها فکر می کنیم که باید حتما در سجاده نشسته باشیم تا بتوانیم خدا را عبادت کنیم .

 امّا غافل از این هستیم که با کمی توجه می توانیم همه کار هایمان را به عبادت تبدیل کنیم.

 پرسیدم :کیمیایی  که عمل عادی ما را تبدیل به عبادت می کند چیست ؟ از کجا قابل تهیه است ؟

  گفت : چیزی که با آن می توانیم عمل خودمان را تبدیل به عبادت کنیم در دسترس همه ماست البته اگر قدر بدانیم.

 منظورم قصد قربت و نیت صحیح و خالص است که می تواند عمل هر انسانی را تبدیل به عبادت نماید. و این مهم در دسترس همه ماست البته اگر قدر بدانیم.

گفتم : خوب این چه ربطی به صف کشیدن مردم جلوی در داره؟

 گفت : این مردمی که اینجا توی صف ایستادند رای دادن را به چشم تکلیف نگاه می کنند . تکلیفی که همراه با اخلاص و قصد خیر است.

ادامه داد : قرآن کریم : می فرماید : « فاسْتَبِقُواْ الْخَیرَْات » (1) وقتی رای دادن کار خیری است خصوصا با نیتی که این مردم دارند باید هم عجله کرد .

من که کم کم داشتم منظورش را متوجه می شدم گفتم : منظورت از نیت خیر چیه ؟

گفت : اگر جستجو کنی می بینی خیلی از همین کسانی که الآن توی صف ایستادند پدر مادرای شهدا هستند که زمانی برای حفظ اسلام و انقلاب جوانهاشون را دادند و الآن هم برای استحکام انقلاب اسلامی و به پیروی از رهبرشان صبح  اول وقت توی صف ایستادند.

 سپس رو کرد به من و گفت : راه دفاع از انقلاب همواره باز است یک روز با دفاع نظامی و رفتن به جبهه ؛امروز هم با رای دادن من و تو که صرف نظر از اسمی که روی برگه نوشته می شود تاییدیاست برای نظام اسلامی.


وقتی خوب به حرفهای حمید فکر کردم دیدحرفش درسته. راه دفاع از انقلاب همواره باز بوده و هست. این همان مسیری است که توقف در آن مطلقا ممنوع می باشد.

ساعت هشت شد و من که تا آن روز با اینکه در هر انتخاباتی در شعبه های اخذ رای حضور داشتم ولی آخرین نفری بودم که رایم را به صندوق می انداختماولین نفری بودم که رایم را به صندوق انداختم.

 همچنین از اون روز به بعد تصمیم گرفتم که در آغازین لحظات رای گیری رای خودم را به صندوق بیندازم.

چون فهمیدم که امروز راه دفاع از انقلاب در رای دادن به اصلح است و در این راه هیچ تعلّلی پذیرفته نیست.

این راه  راهی است که جلودارانش شهدا هستند.

و اینک راه تو را می خواند... پس بشتاب !!!

           مبادا که شرمنده شهدا شویم.

 ضمنا این را هم باید بگویم دیدن فیلمی که آن را اینجا قرار دادم هم من را در تصمیمم مصمّم تر نمود. پیشنهاد می کنم شما هم حتما ببینید .



   1) سوره بقره /آیه 148

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۰۹
سرباز ولایت

انقلاب

انتخابات

نظرات (۸)

سال 91 برای ما یک میدان رزمایش و تبلیغ بود.

به کوری چشم دشمن ، فلج که نشدیم هیچ ، توانستیم از خودمان برجستگی هایی را نشان بدهیم ، البته ضعف های خود را هم شناختیم و این خاصیت رزمایش است.

مقام معظم رهبری 1.1.92

گلستان بلاگ

Golestanblog.ir

سلام
خیلی جالب بود استفاده کردم.
پاسخ:
سلام
نظر لطفتان است .
نام کاربریتون چی بود
پاسخ:
سلام
تلفنی خدمتتان عرض کردم.
۱۱ فروردين ۹۲ ، ۰۰:۴۰ مریم اسماعیلی
سلام دوست عزیز
ممنون که سرزدین ونظرتون رو درباره وب من گفتین.وب شماهم بسیار پرمحتواست لینک شدید.
یاعلی
سلام دوست عزیز
منتظر حضور گرمتون هستم
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
حتما خدمت خواهم رسید.
خدا خیرتان دهد.
سلام
ان شالله انتخابات امسال پرشورتر از سال های گذشته برگزار میشه به کوری چشم دشمنان .
التماس دعا
یاعلی
پاسخ:
سلام
انشا الله
خداخیرتان دهد.
سلام بسیجی عزیز
وبلاگ پرسش را دربخش دیدنی ها به صورت با قید متفاوت!!! و البته مشروط زمانی لینک داده ام
برای ارتباط بیشتر شما هم لینک وبلاگ استقلال فرهنگی را محبت بفرمایید.
http://aliheidary.blog.ir/
به انتظار فرج مولایمان سال نو را به شما و همه ی انسان هایی که برای پرسش هایشان دغدغه دارند، تبریک می گویم.
پاسخ:
سلام
متشکرم
نظر لطفتان را از ما دریغ مفرمایید


امام خمینی (ره) :

ما نه از اقدام نظامی می‌ترسیم و نه از محاصره اقتصادی...




توبنویس جایی برای نخبگان...

توبنویس : tobenvis.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی