پـرسش

پاسـخی برای آنچه در جسـتجـوی آن هســتیـد.

پـرسش

پاسـخی برای آنچه در جسـتجـوی آن هســتیـد.

پـرسش
به شما نخبه گرامی که در جستجوی مقصود خود هستید خوش آمد عرض می نماییم.

مــا زنـده از آنیـم کـه آرام نـگیـریـم
موجیم که آسودگی ما عدم ماست

این سایت به منظور طرح دیدگاهها ی مختلف و یافتن پاسخی برای پرسش ها ی شماست .

بی صبرانه منتظر نظرات ، دیدگاهها و سوالات شما هستیم .
همچنین می توانید سوالات ( سیاسی - اعتقادی و ... ) خود را در بخش نظرات مطرح نمایید تا در اسرع وقت در این سایت به آن پاسخ داده شود.

جمعه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۴۵ ب.ظ

نظر رهبری در مورد تکلیف و نتیجه

به این جمله حضرت امام خمینی (ره) توجه فرمایید :

«« همه ما مأمور به اداى تکلیف و وظیفه‏ ایم نه مأمور به نتیجه‏.»»(1)

این جمله آن عزیز سفر کرده را برخی نادرست و غلط فهمیده بودند. هنوز هم هستند کسانی که فکر می کنند تکلیف گرایی یعنی اینکه ما اصلا به نتیجه نظر نداشته باشیم.

شاید در بدو امر هم اینگونه به نظر آید که این تفسیر صحیح است و نتیجه اصلا اهمیتی ندارد در حالی که حقیقتا اینگونه نیست . در کلام رهبر انقلاب اسلامی بیانی بسیار عمیق و دقیق است که بهترین تفسیر بر این بیان امام راحل (قدس) می باشد که به شما پیشنهاد می کنم حتما آن را گوش نمایید.




لینک دانلود در ادامه مطلب

 لینک دانلود
 
بیانات رهبری در دیدار دانشجویان را اینجا به طور کامل ملاحظه نمایید.


1) صحیفه امام ، ج‏21 ، ص: 284

نظرات (۱۰)

سلام
با تشکر از تشریف فرمائی به مشکات و عذرخواهی در تاخیر در پاسخ
بنده مشتاقانه تمایل به تبادئل لینک دارم
یاعلی
سلام
ممنون سر زدید..با چ اسمی لینک کنم؟
پاسخ:
سلام
ممنون میشوم اگر با اسم پرسش لینک کنید.
سلام من شما و دوستانتون رو به خوندن پستم دعوت میکنم :
خدایا چرا خلقم کردی؟
پاسخ:
سلام
ممنون
لینک شدید..
کمک کنید ما رو تو تحقق بخشیدن ب تصمیمای بزرگ..
یا علی
پاسخ:
متشکرم
سلام
+با مطلبی در مورد شهید پلارک درخدمتیم
منتظر نظرات مفید شما
*یا زهرا*
تشکر!
آپ نمی کنید؟؟
پاسخ:
خواهش
یک کم سرم خلوت بشه حتما
سلام..

از وبلاگستان نقل قول با شما آشنا شدم..

مطالبتون عالیه..

با اجازه لینکتون کردم..
سلام..

از وبلاگستان نقل قول با شما آشنا شدم..

مطالبتون عالیه..

با اجازه لینکتون کردم..
پاسخ:
سلام
خواهش می کنم. نظر لطف شماست.
متشکرم.
لحظاتی احساس سرمای شدیدی کردم، گویی موهای تنم سیخ شدند در حالی که هوا بسی ناجوانمردانه گرم بود و تشعشع آن تا مویرگ های هر جنبنده ای را هم در می نوردید.آری این حسی بود که من هنگام خواندن جمله ای از وصیت نامه ی سردار شهید جاوید الاثر محمد رضا عسگری داشتم، که خطاب به فرزندان خود می گوید:هدی و طه جان! دیگر بابا آب داد تمام شده است زمان، زمانِ بابا خون داد است.
با شهید شاخص استان گلستان بیشتر آشنا شوید:
فایل پاورپوینت به همراه عکس و فیلم
منتظر حضور گرم شما خواهیم ماند:
http://www.hamasi.rozblog.com/post/262
سلام شما لینک شدید
لطفا ما را هم لینک کنید
رسانه بیداری
پاسخ:
سلام
متشکرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی